2

pergi berjalan buang duit lagii :)

hello hello. okay okay. saya tahu saya sudah lama tidak membebel seperti kucing hilang laki.
okay saya nak start membebel.
hal ini sudah lama berlalu.

Oh, hal yang diperkatakan, saya bersama rakan-rakan sepencopek telah merayapkan diri ke KLCC untuk menonton wayang yang not-so-funny-movie lah kan?
apa? apa? apa?
yea, Tooth Fairy. ingin saya perkatakan, saya telah tertipu dengan adegan The Rock yang badan enam paket tu pakai sayap seperti pari-pari. huh?
Pari pari?
yea eena, pari pari.
lagi lagi pari pari gigi. kau percaya tak weh? percaya lah. meh geng sama aku. tak da lah aku malu sorang-sorang :">

okay okay, sementara tunggu cerita itu start, lebih kurang 2jam setengah, saya bersama rakan-rakan sepencopek yang lain telah melawat petrosains weh! =)
apa? ulang lagi.
PETROSAINS! petrosains? petrosains? petrosains? petrosains?
jap.jap. kau nak gelak?
gelak lah. meh aku tolong. HAHAHAHAHAHAHH! =_='

Walaweh wehh. guwa cakap sama kau, petrosains sangat untung weh pegi. ada dinosour besar tu weh sebesar dusun abah kau. haha. *kantoi aku dah lama tak pegi petrosains. okay eena. senyap sikit. malu orang tahu kau kuno sangat.*
kemudian, amcam2 tempat kami lawati. eceh. macma budak Siam datang KL weh kitaorang punya lah excited kan kan kan? pergi pon berempat je. HAHA :)
Oh, lupa nak promote. Saya, Damia, Amir and Aidil :)

kemudian, lepas bergembira sebentar di Petrosains, kami bergerak ke panggung wayang TGV KLCC. wah layan Tooth Fairy. sekali lagi saya ulang, saya terpedaya dengan adegan The Rock memakai sayap ala-ala pari-pari. isk isk, sedih sangat rasa hati. sedih.
Kemudian, baru lah nampak kelibat Yassin, Hakimi, Kaizen dan Diana menanti kami.
ketika wayang bergambar sedang berlangsung, ternyata lagu "you belong with me" dan "darling" berkumandang di corong-corong perut saya dan Damia. uhh lapar sangat rasanya terus kami bergegas ke KFC. ahh. kami melantak lah sekut hati. yea yea, kami sangat lapar. lapar sangat. jadi, kami makan banyakbanyak sampai hati kami puas.
HAHAHAHAHAHAH! *gelak ala-ala momok sikit*

kemudian kemudian kemudian kan, kami telah decide untuk berkaraoke pulaa! kami menyumbangkan suara di Superstar karaoke Wangsa Walk sajaa. dekat maaa.
Woahhh! karaoke lah wehh :D
kami budak berumur 16 tahun suda berkaraoke bagai wehh.
agak-agak bangga tak mak ayah kami weh? BANGGA tak? *yea, mak ayah saya agak bangga sebab suara anak mereka sedap seperti katak panggil hujan rintik rintik.
saya cakap sama awak, kami karaoke macam konsert wehhh! serious lah awak!
sangat happy lahh! siap siap ada yang berdiri atas kerusi lagi , macam pendek sangat je kau kan weh? haha :D
lagi lagi apa bila terkenang kan 3 antara kami berlapan akan berpindah. isk isk. sedih kan? mari mari. tangis bersama. (T.T)


dah dah. berhenti menangis. ouaahhh. hari sabtu itu merupakan hari terbaik yang pernah saya ada! best sangat sangat weh, saya enjoy gilaaa. sangat enjoy. awak nak join kami tak nanti? nak? nak? Jom! kita tak payah la pergi jauh jauh ke Pavilion ke, Sungai Wang ke, Bukit Bintang ke. Bukan ada apa pun awak. shopping baju je. alaaa. baju kat situ saya pernah jumpa kat PM Melawati. maksud saya, maksud saya, baju kat Sungai Wang. =_='


eh eh, okay lah! nak undur diri. agak-agak kau rasa bosan sebab tak ada gambar, kau salahkan camera dan laptop aku ye? mereka suda bercerai lalu masing2 tak mahu read file camera aku, haish. macam ape je. sedih kan? takpe. nanti saya mintak bantuan kakak tersayang :)

okaylah semua! selamat menjamu selera!! (^3^)






*tiba-tibaa.* =_='





P/S ; Adnan Sempit pun dah tengok. cerita itu memang interesting laaa! Agak-agak sikit lagi anak tekak saya na tercalar. (^3^)

2 comments:

damia said...

bodoo tade keje.

damia said...

eyh sila comment!
aku rindu aidil !

Back to Top