7

The Day Not To Be Remembered

The day not to be remembered.

yeah, kinda poyo kan title?
But, itulah kenyataan nya
cerita hari pertama persekolahan aku sebagai pelajar Tingkatan 4.
sangat membosankan!
walaupun aku mendapat kelas Science, kelas yang agak dipandang 'okay',
aku tak tahu kenapa aku berasa bosan dan tidak gembira langsung!
aku rasakan kelas tu suram sangat sangat!
takde keceriaan langsung!
nak belajar pon macam tak best je.
aku tak tahu atas pengaruh apa aku rasa sedemikian!
ahh!
ntah laaa!
well, seperti aku katakan,
the day not to be remembered.
hari yang aku tak nak ingati.
hari yang PALING BOSAN pernah aku lalui sepanjang aku sekolah di SMK SK tu
Serious aku cakap.
hari yang PALING BOSAN
Ntah laaa.
aku malas nak cakap banyak2.
semakin aku berkata-kata, semakin banyak hati yang terluka.
bosan bosan bosan dan sangat bosan.
itu je KAU perlu tahu! =_=
Dan apa yang aku perlu tahu pula ialah,
hari hari yang mendatang ini PASTI menjanjikan seribu kebosanan dan kesuraman pada aku.
Itu yang aku pasti. :(


p/s ; waktu, boleh tak kau berlari dengan pantas agar aku dapat meninggalkan segala apa yang aku rasakan ketika ini?

7 comments:

Syiqa Rahmat said...

rileks la dik oi

memula je tu

lme2 nnt ok la

damia masuk kelas mne?

ko msuk kelas mne?

BS2 ke BS1??

Syareena Rahmat said...

memula je? ntah laaa. apa yang boleh aku ckap, sangat BOSAN! takde dah joker yang selalu release tension kitaorg. semua dah pindah kelas. haishh. aku dapat kelas BS1. same with Damia :)

Beel Danial said...

rileks la wei!
serius..aku pun dulu cam ko gakk..
memang bosan tahap gaban..
aku pun tepikir gak sampai ble la nak ddk kat dlm kelas yg bosan ni..
rase cam x saba je nak abes skola..
laz2 ini lah dia yang aku dpt..
gembire sampai nak mati ko taw..
rileks n saba je..

jejaka anggun said...

form four tuh honeymoon year kata org. so enjoy form four anda sebab next year kene work hard utk spm.

Syareena Rahmat said...

AREBEL ; isk. isk. aku cuba untuk bergembira di kelas itu. isk isk. kau doa untuk aku lah yeah? T-T


Jejaka Anggun ; honeymoon? mahu kena rotan muntut ngan cikgu kalau ckap this year honeymoon. err. =_=' btw, thanks. saya akan cuba sedaya upaya untuk enjoy form 4 saya ;D

.L A L A. said...

dun worry. feeling tak best tu kejap je. i mean, i used to have the same feeling. mcm blaa ah dpt masuk satu kelas ngn orang2 yg bosan. got what i'm trying to say ? hee. but at the end of the day, semua okay aja. things will turn out to be okay. be giddy with it, at least.

cheers :)

Syareena Rahmat said...

miss Lala ; yeah! semakin hari di kelas itu semakin seronok! mungkin first day time utk try get along dgn bdak2 pandai. haha :) once dah menggila sesama, semua okay sudah! thanks miss Lala :)

Back to Top