3

Today is Tuesday

Meh gelak banyak-banyak-banyak!
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
*tak tak, aku gelak sebab tajuk aku macam budak sekolah rendah =_='

Takde , takde. cerita aku ini sebenarnya sangat simple dan tidak kompleks.
Siang tadi , selepas aku selesai bercerita dengan penuh ghairah tentang anime terbaru aku tu kepada Damia, Nur Damia dengan teruja nya hendak melawat rumah aku untuk menonton cerita tersebut sambil buat kerja yang telah diberikan oleh guru. *katanya..*
Jadi, kami dengan sukarelanya pulang ke rumah aku dengan menaiki bas.
ayoyoyoy! amaa, banyak lambat maaa itu bas mahu keliling kampung ke ape Pakcik? adoiii.
So, ketika bas sudah sampai, Nur Damia sekali lagi teruja memberitahu bas sudah tiba!
appaaaa!
aku berlari lari anak macam budak tadika dulu kejar abang bas sambil jerit jerit manja sakan ;

"
Abangg.. tunggu saya.. abang.. saya nak naik ni.. Nanti lambat.."


Namun Damia sekali lagi dengan ghairah cakap ;

"dah dah! jangan lari! tak nak larii!"

Apabila cuping telinga ini menangkap jeritan itu, baru aku perasan, rupa-rupanya aku lari seperti ibu mengandung kejar hasben dia merajuk cuz malam semalam tak masakkan Gulai Masak Asam Pedas.
adehhh. =_='
Bila ingat-ingat balik dalam bas tu, mahu merah muka aku kalah kaler pelangi tu.
Hahahah :D
Jadi, setibanya di rumah, mama menyarankan aku,Damia serta Nur Safikah masak sardin sebab rumah aku takde lauk.
kalau nak jugak lauk, kau kena lembik kan ayam mahupun segala makanan frozen yang mengambil masa 5-6 jam untuk lembik tu.
bukan jenis sedara-mara karipap ataupun samosa tu ye adik-adik? ;)
Kami menonton anime itu dengan khusyuk sekali.
Kerana anime itu sangat BEST!
hahaha!
*Hambek kau Damia! Dulu bukan main BENCI anime. eskarang kau lah gilakan dia. ahhh.
So, hampir pukul 5.30 ptg. mereka berangkat pulang. aku pon kembali ke kamar indah aku lalu aku pun berangkat je Japan bersama Tamahome aku. =)
eh, tak! Kurosaki ichigo. :)
Yih? bukan jugakk! Erm, rasanya Ryotaro Tsuchiura. ;)
Ohh! Baru aku teringat! BUKAN mereka sama sekali!
Tetapi Irie Naoki. aku pasti. dia yang bawa aku melayang ke Japan sebentar :)

kacak kan dia? :)
jap. dada aku dupdapdupdap sebentar ni. (^3^)






Pengajaran untuk budak comel hari ini ; jangan semangat sangat lari kejar bas. kalau kena tinggal, takpe. next bas ada. kau tunggu je lah sampai kau beruban asalkan nama ibu mengandung tak perlu lagi diungkitkan. =_='

3 comments:

damia said...

hahah!
sumpah aku minat gila anime skang.
muka kachak2.
buat aku angan2 lebih2 je.
hahahhahahah !!

weyh,tetibe ibu mengandung pulak!
setahu aku ibu mengandung taleyh larii!
nnti anak die terkeluar!
nannti amcam mana?
kau na sambut kah ?
hahaahha !

Puteri Sepi said...

ibu mengandung cute la =P

tmbh2 lagi kalau ibu mengandung tu adalah aku

tp, ni kes ibu mengandung betul2 la

kalau ibu mengandung yg fake pnye, x cute la..

cthnya mcm ko =P

wakakkaa

FNSyareena said...

Damia ; haha. kau baca post aku yang "betaul kata mereka" and kau baca yang rangkap ke-dua ye? ;D kena tepat batang hidung kau :D oh, aku jadi bidan terjun lah sebentar! nanti dpt kahwin dgn Irie Naoki. *kesahh?* =_='


Syiqa : mengarut lah kau sorang2 kat situ! :D

Back to Top