0

cerita hari ini

Assalamualaikum saya ucapkan kepada semua umat Islam dan Salam Sejahtera pada yang bukan Islam.
yea, saya agak formal hari ini bukan kerana saya nak bagi ucapan panjang lebar macam yang anda semua dengar pada setiap sambutan hari kebangsaan itu. Tapi saja-saja nak try jadi "skema badut" bak kata kawan anda sorang tu. alaa, yang tu. hah. yang tu laaa. iyaa. yang itu.yang mana lagii? alahai..
*eena, senyap sikit boleh tak?* =_='

Jadi rakan-rakan taulan sekalian, hari ini, saya telah membuat presentation untuk English Oral.
Tajuk yang telah diberikan oleh guru saya ialah belajar pagi-pagi lagi elok daripada belajar petang-petang. Untuk saudara serta saudari yang tak reti bahasa melayu, ini tajuk dalam English. ;
"study in the morning session is better than study in afternoon session".
*Puas tak hati kau dah baca title dalam bahasa Inggeris.? =_='

Waaahh, tiba-tiba saya rasa sedikit berbangga atas presentation saya kerana saya berpuas hati.
Well kawan-kawan, bila kita sudah puas hati atas sesuatu subjek, pasti kita rasa bangga dengan hasilnya.
ecehh..
Teacher KB, pleasepleaseplease kasi markah lebih..*ala-ala lagu feveret korang tu laaa.*

Hari saya berlalu dengan baik pada hari ini. sangat baik. baik sangat. sangat baik.baik sangat. sangat baik. oh baik sangat..
ahhhh. kau bosan tak aku ulang banyakbanyak kali?
sekali lagi, baik sangat-sangat! *yess, aku ulang lagi.


`lucah tak gambar kat atas ni? =D


Rakan-rakan, korang mahu tahu satu cerita? Oh, hari itu saya baru beli satu DVD bertitle "Itazura na KISS" yang dalam bahasa Inggerisnya berbunyi kerak keruk ; playful kiss.
waah rakan-rakan sekalian, mantap ceritanya ! Bagus! Sangat memberi inspirasi kepada kita-kita yang agak-agak dalam kiraan kolongan yang LEMBAB tindak tanduknya. ahaaa. =D
err. maaf. pembetulan, korang. bukan kita-kita. ;)
Saya sangat menyukai, menyenangi, menyayangi cerita ini.. ahhh. tak boleh menyintai cerita ini.. Jika saya menyintai cerita ini, di hari kelak Fathorazi mahupun Damia atau Diana akan berkata "ahaaaa. Eena suda gila semulaaa." *untuk pengetahuan, saya tidak berbangga diperkatakan sedemikian. =_='



*Eceh eceh. dorang kiss kiss la. nak try ta? ;)



Tengok gambar sahaja sudah menarik perhatian,bukan? ;)


Woah, kisah remaja kahwin muda. weeee (^3^)
Ahh, all’s well ends well. Itazura na Kiss has been a really fun show to watch,guys.
You guys should watch this lovely fun anime!
Especially those who admit dialah peminat anime terhebakk. =)


So guys, i would like to ends my speech now. Till then, Assalamualaikum.



*eena tipu! eena tipu tau! eena kata ni bukan speech! sampai hati. :'(

**suka hati aku lah!





=_='

0 comments:

Back to Top