4

Cheese cake!

Alamak! Min~na, tiba-tiba tekak I rasa nak makan cake laa!
Cheese punyaa! Agak-agak boleh belanja tak?
Alaaa. makcik! dulu kecik2 anak makcik curik cake birthday saya kan ?
So, belanja la saya! sebagai ganti rugi! Boleh tak? =)
Saya nak sangat ni!
Dah sampai tekak dah ni. adoii.


Ini ialah New York Cheese Cake! nak? ;D


Ini pula ialah Marble Cheese Cake! *paling I suka youuu*


Ini ialah cake yang bernama Cheese Choc cake!


hah! yang berdot-dot ni namanya Cappucino Cheese cake.!


yang korang nak belanja I sangat ni namanya Caramel Cream Cheese cake!
Yummy kan? ;D


okay! last but not least ni ialah Classic Cheese cake!


So, i dah kenalkan dah cake-cake yang I nak!
So, you all pergi withdraw duit sekarang eh?
I tak nak you all belanja guna credit card.
Segan laaa!
Okay! let's go bebeh!
nyumm! nyumm! (^3^)




p
/s ; aku berangan je ni. mana ada orang nak belanja! ;'(



4 comments:

Syiqa Rahmat said...

wey

terliur aku dowh!

aku nk jgak

smpai hati kau buat post psl cake and biarkan aku terliur utk seminggu ni

sampai hati.... =(

Syareena Rahmat said...

HAHAHAHAHA! Dah itu memang niat aku! HAHAHAHA! Serious! masa aku buat post ni,aku igt na letak 1 gmbar je! tiba2 aku terfikir "kalau syiqa tengok mesti dia pon kempunan" so, aku pon dengan sukarela letak banyak photo. bwahahah! hadap la kau =D

damia said...

aku rasa mcm nak muntah tgk cake nie sebab perut akuh kenyang skng.
tp klu perut aku lapar,mesti terleleh meleh.hahahah.

Syareena Rahmat said...

apa Damia? kau kata nak termuntah? HAHA! masa aku tengok cake ni hari tu aku ras macam nak makan je laptop aku ni! hahaha :D

Back to Top