2

budak sihir dan putera

Korang, korang!
korang yang suka berimaginasi ni mesti layan cerita pasal budak sihir tu kan?
alaa, bukan harry potter!
asyik-asyik harry potter je korang ni!
bukan!
bukan!
Bukan dia!
lagi satu! yang dia tu merangkap pembantu tu!
Hah! Merlin! Mesti korang pon tengok cerita itu,kan? Heee :)

Aku dah lama dah tengok cerita tu sebenarnya. Tapi tiba-tiba aku rasa yang Arthur tu kacak gila laaa berbanding Merlin.
Or dalam hidup realiti, aku rasa Bradley James berganda-ganda kacak berbanding Colin Morgan! Hahaha! Kan? Kan?
I yakin seratus persen lah yang you pon tergila-gilakan dia jugak kan?
Alaaa jangan lah segan nak mengaku! heee :)
Maklum lah sang putera kan?
Yang lagi sorang itu pula hanyalah orang suruhan yang comel dan sedikit matang wajahnya. eceh! (^3^)

I'm not going to write about that series or how much I love that series but I just want to share how much I admire the actors on that series.

Here are their pictures! Let's feeling feeling together eh? :D


*Oh baby, you are so beautiful! I love you lahh!


*Yeah yeah! I'm under your spell!


*Baby, I love you but I love Brad too. How?


*Berhoney lah both of you! :)


*Sayangs, please say chesse! yaw! smile!


*Pergh, aku buat mereka berdua ni seperti GAY je. kan? haha :D


jadi, sudah puas kau tatap mereka berdua? puas kan? puas kan? paus kan?
haaa!
paus? =_='
hey! hey! I pon puas! (^3^)
okay lahh!
saja-saja je I nak expressed feeling-feeling I ni. haha :)
apa-apa pun,

Ganbatte! \(^0^)/




tiba-tiba je! =_='

2 comments:

jejaka anggun said...

x minat tgk merlin. baik tgk citer hikayat shazlan.

FNSyareena said...

ye. hikayat putera shazlan. tak layan la. layan Lat je. :D

Back to Top