5

suka suka tak?





Kau suka atau tidak kalau jejaka idaman kau buat macam ni pada kau?
Suka kan?
Aku pun suka jugak. (^3^)


Tapi, ada ke yang akan buat macam ni pada aku?
Sebab aku bukan seperti perempuan dalam rajah itu. =_='


p/s ; Irie Naoki, aku betul-betul harap kau wujud lah! ;)

5 comments:

damia said...

kau menhrapkan irie naoki tuh wujud ?
tahap ketagihan kau terhadap die melampaui akuh.
parah dan hampir mnjadi gilaa.
ahaha

jejaka anggun said...

mana ada jantan yg buat camnih? ingat nih citer studio jln ampas ker?

FNSyareena said...

Damia ; hahah :D aku memang macam itu! haha :D imaginasi aku melampau-lampau tak masuk dek akal! hahaha LD

Jejaka Anggun ; HAHAHA! Mana lah tahu ada yang punya ilmu kebal! :D

Puteri Sepi said...

wah

adik aku ni dah tukar layout baru la

cantik weyh

cute je. cam aku =P

erk.

ade org dengki la weyh

muahahaha

FNSyareena said...

Syiqa ; cantik kan? comel je. tapi seperti aku. bukan kau :D Oh, siapa yang dengki ? =_=? ta bape faham :D

Back to Top