0

kisah today!

Hari ini agak banyak perkara yang terjadi di sekolah! Cerita best dan tidak best!
ahhhh! meh aku cerita kisah yang best dulu, eh? :)

Begini, ketika berada di sekolah, Aiman member kesayangan itu telah menghadiahkan satu keychain berbentuk shell yang dibelinya di PD. yea, Port Dickson. Bukan kedai Pak Dodai.
Beliau telah pergi bercuti. oh sama dengan saya. saya juga telah pergi bercuti di PD pada hari dan waktu yang sama. yang agak pelik, kami tidak berjumpa. sedihkan? mari, mari tangis bersama. (T.T)


kemudian,kemudian, hari ini belajar tiada stress! ouh yeahh! sangat smooth ah belajar hari ini.
Report chemistry saya sudah siap. Agak senang hati. seketika. kemudian, gelisah semula kerana Nota Chemistry dan Nota Biology dan Karangan tidak siap lagi.. ahh tambah sedikit lagi dengan mathematics. YES! banyak homework tak siap. tapi tidak mengapa. saya budak kuat! pasti boleh buat! kan Mama kan? kan Ayah kan? kan Kak Long,kan? kan Damia,kan? (^3^)





Tapi tapi tapi kan awak semua, hari ini merupakan hari terakhir Nabilla Zaimy a.k.a Bella dan Yassin Roslan a.k.a ACHIN!
Mereka akan sambung belajar di Sekolah Menengah Sains Rembau.
Atau dalam erti kata lain, di SEMESRE! woot woot. you guys, I doakan semoga you guys berjaya okay?
Don't be sad sad like baby baby hilang icecream! okay? be happy and belajar je sungguh2!
Sama dengan I. I pon akan cuba belajar bersungguh sungguh!
I'm gonna miss both of you lahh! rindu sangat2! sangat! sangat! (T.T)





takpe laa. saya taknak cakap banyak banyak laahh nanti saya menangis teruk teruk, saya sudah sedih sangat ni. tissue mama tak beli lagi, suda habis. isk isk isk!

Okaylaaa. tamat suda cerita ini.



p/s ; =_='

0 comments:

Back to Top