0

ceritera aku, kau dan budakbudak! =)

I had a wonderful day today! My friends and I went to Wangsa walk.
Woot woot.
Kawan-kawan ku itu ialah Diana, Adilah, Amir, Aiman, Kaizen, Leroy Ng, Hanis, Imran, Daniel and Zulhusmi. woahh. macam rombongan cik kiah sikit ahh. sikit je. takj banyak pon macam rombongan itu. =_='
Kami karaoke sakan wehh.
TIada buat apa pon. bayangkan, 3 Round saya berkaraoke? haha :D
3 Round and berhabis juga lah duit saya yang mama saya berikan itu. Oh, maaf mama! =))




*mari senyum segetsenget seperti sengetnya kami! :D


*Are you ready kids? :D


*okay, kami budak baru belajarr :)


*sudah bosann ke? :D


kemudian kemudian, kakak tersayang jemput daripada Wangsa Walk and kami bergegas ke KLCC.
Jiwa kakak ku dan kak Ainaa meronta-ronta mahu menonton filem Valentine's Day!
Woahh ! kami doa banyak banyak then, ada rezeki kami dapat tiket sedangkan kami beratur pada pukul 5.30 ptg and dapat juga ya tiket wayang yang bertayangan pada pukul 6 petang.
boleh anda bayangkan wajah kami ketika dapat beli tiket?
Bagus. jangan bayangkan. NGERI. (^_^)

Valentine's Day was okay laaa!
Ada juga scene yang saya gelak banyakbanyak sampai orang depan pon agaknya tertekan lalu menyumpah seranah pada saya dalam hati dia. woot woot. nasib awak lah akak! haha :D
Cerita itu best best laaa! hahaha *ulang mcam buat dajah 1!*
siapa-siapa rasa macam nak tengok cerita tu, saya sarankan, tengok laaa.
Maybe macam cliche sedikit.
Tetapi, alaa, biasalah!
Nama pun valentine day. yang KONON-KONON nya banyak peristiwa menarik lah kan? =_='
so, tengok la. haha :)
Tak nak cakap banyakbanyak. dah mengantuk sebenarnya ni.
Tapi dok degil juga nak update blog.
Hah! baca lah kau puas puas! hahah :)

okaylah! Tata! salam.
Saya suda mengantukk!
Jya ne! :)




p/s ; nenek Damia, saya masih bersedih kerana awak tidak dapat ikut! ='(

0 comments:

Back to Top