0

sarang tebuan vs sarang labah-labah

mak aihh! apa ni? eh eh! aku jumpa sarang tebuan!
errr! sat! sarang tebuan ke sarang labah-labah ni?
ke dua dua ada kat blog aku sekarang ni? hah!
sahih! lama gila tak update! haish! selalu kemalasan melawat lenggang lenggok dekat diri ambo. haha :)

sejak belakangan ini kan, waahh hidup aku dah banyak colour colour. cantik pulak tu colour hidup aku. warna warni. agak2 colour pelangi pun tak dapek beat colour hidup aku. eceh!
bunga bunga tak ayat? maklumlah. ayat budak dapat BM A weh. haha. *yea yea, mama tidak benarkan saya berlagak. saya tahu. =_='*

Alhamdulillah bersyukur kepada ALLAH :)
Terima kasih ye, Ya ALLAH! Kau Maha Pemurah! :)

Oh, baru-baru ini aku kerap melawat blog blog orang. wah, mereka kreatif. aku nak jadi seperti mereka. tapi tapi kan, aku cuma nak jadi diri aku sendiri. macam mana ni? perlukah? or perlu ke? adehh.
tidak mengapa. tidak mengapa. tidak penting. yang penting jaga hati Cikgu Maizol. *tiba-tiba =_='*

okaylah. bye.




*siot. update macam budak tak pernah buat karangan.* =_='

0 comments:

Back to Top