0

Mengarut :)

Saya, Fatin Nur 'Syareena binti Rahmat,
Dah malas nak layan benda benda bodoh ini semua.
kerana?
Kerana mereka semua tidak pernah kenal erti puas and tak pernah kenal erti BUANG MASA.
Huhu.

Saya hanya focus na siapkan folio dan belajar jadi MANUSIA YANG BERGUNA tanpa menyakitkan hati orang sekeliling.

Pada orang sekeliling, saya selalu buat dosa.
Jadi, saya manusia biasa.
Bukan malaikat.
:)

Hanya disebabkan satu comment dan beberapa patah perkataan yang sepasti2nya tidak ikhlas saya ucapkan, mahu jadikan hal ini besar?
Haha.
Baiklah abang-abang and kakak kakak sekalian.
Saya rasa, anda jadilah SYOK SENDIRI dengan menghantar comment yang mengutuk dan juga mencaci saya.

Jujur saya cakap, Saya TIDAK KISAH langsung.
Jujur.

Jadi, semoga berjaya dan juga saya harap anda berpuas hati.
Kerana, saya tidak akan layan sama sekali.
Teruskan kerja anda.
Mungkin ini entry yang terakhir saya akan post berkaitan anda semua.

Assalamualaikum :)


p/s : saya bukan seperti BUDAK MENTAH yang korang maksudkan itu.

0 comments:

Back to Top