0

I'm still a KID :)

Saya seorang gadis yang masih kekurangan pengalaman untuk bergaduh sakan.
Saya masih seorang gadis dibawah tanggungan mak ayah.
Saya masih seorang gadis yang mempunyai kawan-kawan yang sentiasa mengingatkan saya tentang baik atau buruk sesuatu perkara.
Saya masih seorang gadis yang akan menduduki PMR.
Saya masih seorang gadis yang mempunyai sifat baik dan buruk.
Saya masih seorang gadis yang ada akal fikiran.
Saya masih seorang gadis YANG DAHULU.
I'm not gonna change myself.
Even there is a lot of challenges waiting for me to through, but, I'm still a KID.
A kid who loves to play around with her friends.
Flying like a bird.
Laughing happily.
And, tried to pretend theres no problem chase after her.
But, I'm still a KID who loves people accept her for who she is :)



p/s : Pabila mata ini membaca blog kak LALA, tiba tiba baru tersedar, betapa kebudak-budakkan nya bergaduh through BLOG.
No use and waste ur time and tambah dosa je by kutuk kutuk orang.
Hurghh. Where is the end of this bloody stupid thingy ?
Only YOU know the answer :)


Don't UNDERESTIMATE the POWER of PISSED OFF girl :)


Salam ,
Syareena.

0 comments:

Back to Top