0

Tagged by SHAHIDA kot. haha :D

Survey ni actually, Eena found kat page SHAHIDA.
hee :D dia kata ; kalu da baca tapi tak buat survey ni, buntut bisul selama seabad kot. haha ! selambe je. haha :D

Okay, lets begin our journey. HAHA :D


1. Bekas kekasih saya adalah
* Shahrul kot. haha :D

2. Saya sedang mendengar
* Syiqa mengumpat ngan Mak Ngah. HAHA :D

3. Mungkin saya patut :
* Tutup telinga dan mungkin tak tambah dosa Kot. haha :D

4. Saya suka
* makan, online, mengumpat, menjerit, bersembang sampai rahang pipi lenguh! haha :D

5. Sahabat-sahabat baik saya
* Dia, Dia , Dia , Dia , Dia , dan awak! haha :D

6. Saya tak paham
* bila orang yang bodoh berlagak bodoh. haha :D ta faham kan?

7. Saya kehilangan
* kepercayaan syiqa. huwarghh :( ta ley gosip dah pas ni :(

8. Ramai yang berkata
* Saya mulut becok gila gaban, kecoh gila bagan and comel sgt. eceh. (itu eena tambah)

9. Makna name saya
* Fatin : Bijaksana or Bunga , Nur : Cahaya , Syareena : Aziathul kata syareena bermaksud Yang Bersyarah.

10. Cinta itu adalah
* wasteless. ahah :D

11. Di auatu tempat , seseorang sedang
* mengangkut bantal , bantal peluk , dan selimut nya ke daalam bilik *mama la tuh*

12. Saya akan cuba
* Jadi Muslimah sejati :) and KURUSKAN badan ! haha :D

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
* Forever la kan ? haha :D

14. Telefon bimbit saya
* Nokia 5300. coming soon Nokia 5800. eceh. HARAPANN :D

15. Bila saya terjaga dari tidur
* tengok muka mak *nenek*

16. Saya paling meluat apabila
*dia berlagak manja dengan boyfie/girl nya padahal belakang macam palat sepalat palatnya. nahh. amik kau. HAHA.

17. Pesta / Parti adalah
* time to enjoy ! haha :D

18. Haiwan paling comel yang saya pernah temui ialah
* awak la tuh. haha :D

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya
* 14-15 kot. haha :D

20. Hari ini
* hari ni hari jumaat. :)

21. Malam ini saya akan
* tidur la ! haha :D

22. Esok pula saya akan
* lepak and kejut mama pegi Alamanda. haha :D

23. Saya betul2 inginkan
* any gajet yang bley membuatkan eena nampak KAYA ! haah :D

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
* Eena cakap " aku ni comel la weyh! "

25. Pusat membeli-belah atau arked mainan
* Shopping la weyh! arked mainan wat pe ? wastefull! haha :D

26. Makanan barat atau jepun
JEPUN + BARAT = JERAT. haha :D

27. Bilik yang terang atau gelap
* suam suam kuku. kang kena tangkap kering kangg. eheks :D

28. Makanan segera adalah
* McD and KFC ! perghh ! and and Hot&Roll ! hehe :D

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
* "sampai hati kau cakap aku macma tu!" cakap kat syiqa :D

Gerangan hati untuk tag:
* sape yang dah baca and rajin nak buat.

:)

p/s : masa na buat survey ni, Eena dah ngantok. so, sorry la jawapan tak berapa memuaskan. haha :D

0 comments:

Back to Top