0

Salah Faham! urgh!

Salah Faham.
I repeat, SALAH FAHAM!

Okay, actually, this thing happened semalam.
Eena stalk comment A at Myspace.
Then, Eena tengok ade Z hantar comment panjang2 and ada mentioned nama Eena.
Of course la Eena curious kan?
The next day, which is today la, eena asked A, what happened?
Then, he told me la apa yang terjadi.
And Eena uat la CORRECTION yang A ni SALAH FAHAM!
Dia ni kan STUBBORN!
So, tak nak dengar apa Eena cakap!
Sampai Eena kena pukul/ketuk/hentak meja baru dia nak dengar.
Itu pun tak ikhlas!
Then, Eena cakap kat A, "okay laa. lets finish this. Apa yang aku nak cakap, Z ta ckap kau mcam tu pun. kau sendiri tahu siapa yang mulakan dulu."
Then, we changed the topic.
Tak nak dah cakap benda benda yang macam ni dah.
Yang lepas, still Dah lepas.
So, make this shut up.

Hurgh!
Then, this evening, Eena ada tuition.
Same class with Z.
She doesn't looks angry with me.
I asked her "Z, is that my fault?"
I can't remember what she answered.
But, secara physical , dia nampak tak marah.
But i knew, dia marah.
Hurgh! :(

Z, and A, please laaa.
I did nothing kan?
Z, actually A salah faham!
And A, please laa ! tak payah la stubborn sangat!
Tolong laaa!

Korang torture aku laaa
Seriously.
:(

Aku rasa bersalah sebab korang tak make this till end!
Tolong la weyy. :(

0 comments:

Back to Top