2

Kecewa + Gembira :)

Assalamualaikum to all readers ! hee :D
Hey guys, sorry for not updating my blog.
bcuz i've got no topic to write la sygg
but today, maybe ade benda na tulis and let i'll let u noe. haha :D


sayagg, hari ni eena baru balik dari kg.
as usual kene kemas rumah. HAHA
*suka sgtt*
then, balik rumah ! *KL*

masuk je rumah, menonong saje je arah laptop and ta semena mena my tangan bukak suis and on laptop. ahhhh. suka gilaa :D hehe :D

then, shut down lik. cuz got nothing to do except checked my myspace and my ym.
mana la tao my ex mao tanye khabar. HAHA :D *silly*

Malam eena on balik. chatting with my dear friends on ym.
they are :

ZETI

ZAFIRAH MAJDIAH
ARIEF ARIFFIN (my blog reader) *cheh*
ASPA

eena sent file eena duet with my fave artist to zaf.
then, we talked bout nonsense ! haha. *teenagers*
then, she gave me url of someone's blog.
wahwahwah! the SOMEONE is : ...

HAHA ! she is beautiful like heaven ! lawa gilak. and lembut gilak.
hurghh!
sumtime i crap to myself why i can't be like her ? haha *silly*
sokay. ta penting laa :D

then, i read her blog.
waaah dahsyat. haha. i got some information. wah ! SOME ? sorry guys ! not SOME.
but SO MANY ! haha :D

well, eena dpt tao die suda berpunya . sape?
ade laaahh ! haha :D

she and my ***** couple dah lebey setahun ! haha
so, rumors slama ni BETUL laa ! HAHA !
wahh! sumpah shocked gilagila. dahsyat.
speechless. haha :D


well, my dear sister, ***** , i hope u and ***** will happy togther ! and even will have so many challenges , well, i really hope u guys will stick together till last breath ! waaah

ikhlas ta nihh?
IKHLAS la sengall ! haha :D

sayangg semua, saya sangat ikhlas mengucapkan kata kata ini.
kerana ?
kerana, saya saygg same MAMAT ni. but as peminat ngan artis je laa. HAHA :D adoyaii.

hope korunk bersama ! kawen cepat2 !
kan da lepas 18 kann?
HAHA
waaah
nanti name anak letak SYAREENA tao ?

ewahewahewa!
sumpah melebey aku nih. HAHA *silly gilaa*


oke la sayangg semua, lets pray the best for them ! happy together keyh?


guys, i'm sorry for my lame English. yeah. i know ! haha. don't laugh ! or else, u'll be same just like me. haha. but, never mind. i'll try my best to improve!

ZAFIRAH , pray for me, keyh? haha. na improve english ni ! haha :D *sengall*



pheww~
lega gila da uat luahan perasaan ni. haha :D


so, eena tutup kedai kopi untuk post kali ni dengan salam semanis doa :)

Assalamualaikumwarakhmatullahiwabarakhkatuh :)



lots of luv;
syareena

ikhlas ;
syareena

cute girl ;
Fatin Nur Syareena :D

2 comments:

Syiqa Rahmat said...

ouh..

I think, i know rumors bout what

agaga

mesti pasal P***r* ngn **i**,kan?

agagaga

dont so many talk la

aku ingtkan ko nk crite pasal aku

binawe!

dush dush dush

Syareena Rahmat said...

HAHA ! mane lak kau tao nihh? ishish ! ta sangka aku kau follow blog aku. haha ! btw, haha. ta kesah la weyh. he is just my fave artist ! haha :D eyh ! psal kau ? buat ape ? kau kan da naik jet plane gi zimbabwe ? :D

Back to Top