Dia tahu ke eena suka dia ? pheww ~

ASSALAMUALAIKUM pembuka bicara,
SELAMAT SEJAHTERA buat kanda. :)

Naahh ! from the title , i'm sure u guys dpt agak ape entry kali ni.
HAHA :)

Okay, let's begin our journey. haha! :D

cerita bermula apabila saya; eena and few my friends, lepak lepak dalam kelas.
then, HE came to us and SAT beside me.
nahh! *happy*
but,
dia selalu ckap2 bout GIRL yang tuisyen dgn dia.
aiyarkk ! *sobs sobs*

dia asyik2 tanya eena samaada eena same kelas ke ngan one girl nih.
YA ALLAH !
dushh !
jawapan untuk soalan kau ;
takk la SENGAL! :(
sedih hati, TUHAN je yang tahu.
isk isk isk ;'(

then, dia sambung lagi ayat ayat yang merobek jiwaku!
die cakap;
eyh! aku suka dia tuh!
die tuh lawa ouhh!
ade dak tusyen malam lawa ouh!
aku suka dia!
lawa gila.
aku minat dia.

YA ALLAH!

sakit nye hati.

yang eena ni lakk na control sadis, ley plak selambek berkata-kata;

lorhh! aku ta tao. aku tuisyen petg la nyonyoi.
dia malam kan?
begokk la kauu!

dushh!
setepek kan kau dah kena sayangg ?
huhu :(

sakitnya hati rase.

mase rehat, eena sembang-sembang dgn Noraini.
kitaorang cakap2 la pasal this guy.
then noraini cakap,
aku rasa ******** dah tahu la kau suka dia.
eena tanye,
kenape lak kau cakap mcam tuh?
noraini jawab,
yelaa. die macam tuka topic pas kau main main ngan dia yang cakap kau sayang die laa.
ape laa.

HAHA!
funny la sayangg!
kenape la kau macam tuh,kan?
huhu!

tak pe la sayangg,
aku ta kisah if kau nak
buat apa pun.
cuma satu,
jangan jauhkan diri kau dari aku!
tolong laahh!
aku selesa berkawan dgn kau.
kalau kau cuba hiraukan KHABAR ANGIN
tntang aku suka kau tuh,
FINE.
aku pun akan LUPAKAN SAYANG AKU PADA KAU YANG LEBIH
DARI SAHABAT tu :)
aku akan cube demi persahabatan kita!
kau jangan risau, oke ? :)


okay people, thats all for today.
nothing else to say.
just, SELAMAT MALAM and MIMPI INDAH INDAH belaka :)

ASSALAMUALAIKUM :)

Lots of lurf ;
syareena :)


1 comments:

damia said...

aq rse die tataw .

kau nk aq bg poet uhh kt die ?
hee !

Back to Top