Talipon pegang

Saya nak beli talipon pegang. Mungkin kau takkan faham bahasa ibunda aku. Talipon pegang membawa maksud Telefon Bimbit atau dalam bahasa ibunda hasben aku, membawa maksud Handphone.

Mama saya kata talipon pegang yang aku dambakan itu terlalu mahal untuk aku memandangkan aku hanyalah insan berumur 17 tahun yang bakal menduduki Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Selain itu, aku juga hanyalah insan yang masih dibawah tanggungan mama dan ayah aku. Lalu, dengan bangga mama saya kata "NO WAY DUDEEEE!" Aku terkesima. Tapi tidak mengapa. Saya percaya. Ada rezeki saya untuk memiliki talipon pegang yang lagi hebat dari yang saya dambakan itu! Huh! =.=




Aku yakin dapat yang lagi hebat dari kau, Nokia N8! x]


Doakan saya ya rakan-rakan? x]



Budak comot membebel ; Lately ni mood lukis-lukis datang dengan tibatiba. (^3^)

1 comments:

Perfect Two ^_^ said...

so , saya bolehlah emmiliki this n8 ? auuuuwww !

Back to Top