My Fault. I am so sorry!

Majalah PENA dah di edarkan kepada semua pelajar SMK S*** K******.
Dengan eksaitednya aku edarkan kepada semua ketua kelas.
Mereka terima dengan muka blurr kerana terpaksa angkut 15-30 buah Majalah PENA sorang-sorang.

Tiba tiba aku diberitahu oleh ramai pihak sesuatu yang aku tak nak dan tak mahu dan TAK JANGKA akan berlaku!

1 ) Senarai nama budak-budak cemerlang yang dapat STRAIGHT A's dalam PMR 2009 TIDAK ADA sama sekali.
-macam mana lah nama budak budak ni boleh tak ada? YES. Salah saya. Salah saya. SUMPAH aku tak perasan nama korang tidak ada weh! Kalau aku perasan, memang aku dah betulkan! Takkan lah aku nak hide perkara yang mengharumkan nama sekolah? =.= Sorry dudeee. Please. Forgive me!

2) Gambar bagi kelas 1 IBNU SINA TIDAK ADA jugaa! Sedangkan mereka sudah puas posing bukan main. Yang ini, serious akak tak tahu kenapa gambar korang tak ada! Mungkin pihak percetakan terlepas pandang gambar korang! ;'(

3) Terdapat pelbagai KESALAHAN EJAAN dalam puisi ataupun ulasan dalam Majalah itu. Walaupun aku dan Mazreena dah check, tapi tetap ada kesalahan-kesalahan tersebut. Baik. Itu salah kami. Kami minta maaf! Haishhhh.


KORANG, SUMPAH AKU TAK SANGKA BENDA MACAM NI BOLEH BERLAKU!


Okay, you may blame me. But I can't do anything.
Yes. Aku rasa guilty sangat-sangat. But, everyone makes mistakes.
I realize mine. I'll try my best untuk jadi lebih teliti dan peka selepas ini.

Saya minta maaf dan maaf dan maaf okay? Please.


Budak Comot Membebel ; Lepas ni aku taknak dah pegang apa-apa jawatan. SERIK! -.-

1 comments:

Perfect Two ^_^ said...

eena , ni baru permulaan . biasalah baru belajar . lepasnia kalu pgg ape2 jawatan dah pro dah sebab ade pngalaman . belajar daripada kesiilapan laa ~ mana ade org tetiba je terus perfect kerja yg die buat ? apo laa . sabar ye sayang ?

Back to Top