8

Perlukah aku menjadi gay?



Perlukah aku ; gadis biasa, yang berasal daripada kaum HAWA, menjadi seorang GAY untuk mendapatkan kasih sayang seorang lelaki yang GAY juga?



Entah laaa. Hidup di dunia ini semakin pelik dan sukar untuk dirungkai apa yang ada di dalam sebuah kehidupan.

Aku tak tahu kenapa apabila aku berjalan kemana-mana, aku sering ternampak insan-insan yang berpasangan. Namun pasangan mereka merupakan kaum sejenis mereka juga.

Adakah mereka sudah lupa bahawa wanita bersama dengan wanita adalah haram?
Adakah mereka sudah lupa bahawa lelaki bersama dengan lelaki adalah haram?

Kalau dahulu aku pernah terdengar : "homosexual ni sebenarnya penyakit."
Kenapa sampai sekarang, aku belum pernah mendengar tentang cendekiawan-cendekiawan dan scientist-scientist diluar sana berusaha untuk mencari ubat bagi penyakit ganjil ini?
Atau mereka sebenarnya tidak kisah tentang perkara ini?
Atau mereka tidak mahu bumi ini dipenuhi dengan anak cucu serta cicit mereka?
Atau mereka tidak mahu bumi ini dihiasi dengan gelak tawa kanak-kanak serta bayi yang lahir dari rahim wanita yang pada asalnya wujud atas usaha keras lelaki & wanita??
Ahhhh..

Aku tak faham..
Aku pelikk..
Aku keliru..

Ya, aku tahu, perkara ini juga merupakan petanda-petanda bahawa Bumi ini akan berakhir.

Tetapi, aku tetap fikir, tidakkah mereka rasa mereka telah mensia-siakan kelebihan yang Maha Esa kurnia kan pada mereka?
Yelahh kebanyakan spesis ini dikurniakan dengan wajah yang menarik, peribadi yang baik namun keinginan mereka agak terpesong.
Ahhhh...
Kan bagus jika mereka menggunakan segala kelebihan yang mereka ada dengan niat dan jalan yang betul?

Urmmm.
Ntah laaa.
Aku cuma manusia biasa..
Aku cuma ingin melukiskan pendapat dan kata-kata yang terlukis lama di benak fikiran aku
Aku harap tiada sesiapa yang akan terasa.
Cuma aku tahu, dengan ada spesis spesis ini, banyak orang yang terluka.
Aku sangat tahu perkara ini..
Sebab aku pernah alaminya..
Aku tahu apa yang mereka rasa.
Aku tahu apa rasanya jatuh cinta pada spesis yang mempunyai nafsu hanya pada kaum mereka.
Aku tahu perasaan sakit dan sedih itu..
Aku tahu..

Aku tidak menyalahkan mereka atas kehendak mereka itu..
Aku masih berkawan dengan mereka..
Aku masih kagum dengan mereka kerana mereka tidak peduli tentang kata-kata orang terhadap mereka..
Cuma aku harap, mereka akan berubah..
InsyaALLAH.. :)




p/s ; aku masih berfikir , perlukah aku menjadi GAY ?





8 comments:

Puteri Sepi said...

kau ni tebiat ke ape nk jd gay?

isk. nauzubillah!

kau x terpikir ke yg berjln berpsgn sesama jantina, berpelukan sakan tu sbnrnya adik beradik?

yg abg sygkan adik lelaki, yg kakak sygkan adik perempuan.

mereka berpelukan dan berpegangan tgn dengan mesra dan erat kerana kasih syg adik beradik.kerana si abg dan si kakak sgt ingin melindungi adik mereka?

bukankah kita juga begitu, wahai adikku? ;)

tp, dlm kes kita, kau la yg "kakak"nya sbb aku ni careless ckit. hahaha. asyik nk sodok bontot org je. asyik nak bergesel ngn org je. hahahaha. sorry eyh!

:-*

FNSyareena said...

tapi wahai kakak ku, lagak mereka tidak langsung seperti adik beradik! Kalau orang lihat kita, mereka tidak kisah. kerana muka kita sama. yang mereka tu? Lain gayanya untuk melindungi "adik-beradik" tu. haishh. Ntah laa. ALLAH Maha Mengetahui :)

Dianayusof. said...

Sbb tu lah kita sentiasa kena berpegang pada iman kita dan jgn ikut nafsu. Satu hari nnt diorg yg gay or lesbian tu akan tersedar jugak yg diorg salah. And aku rasa ade jugak gay and lesbian yg tk nk jadi mcm tu, diorg try nk berubah tp tk boleh.

So conclusion; jgn lah cuba2 jd gay or lesbian :)

FNSyareena said...

Huhuhu. Aku faham,aku faham :) Okay Diana. aku takkan cuba menjadi lesbian. tpi kalau gay tu, aku macam kena je? HAHA. buduh taa? :D thanks sayang,honey,buddy! :D

Dianayusof. said...

Hahaha, tk prnah pulak aku terdengar cerita perempuan jadi gay, heee. Welcome honey, sayang, buddy ! hee :)

damia said...

mcm mna na jd gayy ?
mana bolehh !
dosee !
hishh budakk ini !

btw , gay sllunya handsome2 !
aku pun ta tahan !

jejaka anggun said...

jadik gay lah best. jadik bi lagi best. leh rase dua2. berpasangan ngan haiwan pun best gak. ha! gang bang pun best. kalo bole campur2. ahhaha.

FNSyareena said...

AHAHAHA! bersama haiwan? Tidak bolehh! bahaya. kantoi nanti. HAHA :D

Back to Top