3

Tiada lagi " New Update "

sahabat-sahabat yang Eena sayang semua!
Ingin Eena nyatakan and beritahu,
Selepas ini, TIADA LAGI CERITA yang akan Eena update.
Tiada lagi kisah suka duka yang akan Eena kongsi kan.
Tidak perlulah anda semua tahu mengapa dan kenapa.
Kerana setiap orang mempunyai rahsia dan ruang nya tersendiri.

Yang berkawan dengan Eena, kekalkanlah persahabtan kita.
Yang kenal Eena, eratkanlah hubungan silaturrahim kita.
Yang anggap Eena musuh, maafkanlah sikap2 buruk Eena dan marilah berdamai...

Korang semua, Eena ada sikit kata-kata untuk korangg.


Kak Long ; Belajar lah bersungguh2 dan bawa lah segulung ijazah untuk mama and ayah and aku and seluruh keluarga kita. *poyo kot ayat! grrrr* Doakan aku untuk dpt 8A mase PMR weyy! :)

Damia
- Aku sayang kau! Sumpah. Maaf tau kalau aku selalu sakitkan hati kau dengan lakonan aku yang buat kau menyampah gila babihh itu. Haha :)

Aishah ; Weyhh! mahu gaduh kah sama saya?! hahaha ! shah, aku sayang kau!! Maafkan aku wey sebab selalu buat perangai dalam kelas and selalu sakitkan hati kau . sgt2 memohon kemaafan :)

Ashman ; aku sayang kau. and aku akan teruskan BULI kau! haha ! :DD

Fathorazi ; Razi, kau baikk and best walau kadang2 suka puji blog aku lebih2. walhal apa lah sangat blog aku yang huduh and banyak aku luahkan dosa2 aku kat blog ni. huhuhu :)

Aspa ; jaga Damia elok2 and jaga bilik tu baik2! Lawa gila la bilik pakcikk tuaa nihh! haha :D

Yassin ; teruskan skodeng blog aku kerana kau tidak akan jumpa lagi new update andai aku tidak update. hahaha ! gila kan ayat?! :)

PEMBACA , ANONYMOUS ; Maaf kalau eena banyak mencarut dengan korang cuz Eena mmg seorang yang berfikiran NEGATIVE :)

yang terakhir , buat P**N , Eena sayang P! Sumpah! Eena sayang sangat2! Eena snguh2 berdoa dan berharap agar P berubah!
Tolonglah berubah mengikut fitrah manusia. Kerana Eena nak sangat tengok P bahagia disisi seorang wanita .
Wanita yang baik untuk lelaki yang baik.
P
lelaki yang baik.
InsyaALLAH, wanita yang baik menunggu P.


Okaylah..
Berjumpa lagi andai ada kesempatan untuk Eena muatkan cerita terkini Eena.
Assalamualaikum .. ;)


p/s ; tidak pasti andai ALLAH akan beri kesempatan untuk Eena luahkan isi hati Eena di blog ini lagi atau tidak. :)

3 comments:

Anonymous said...

tidaaaakk...
asl x update ag?


-yassin-

Dianayusof. said...

walaupun kau kate jangan tanya kenapa.
aku tetap rase nk tau,
kenapa dgn kau ?

Aspio said...

jgn kate jage damia je, jage eena pon boleh!! hahahahaha!!!

Back to Top