0

Come Back ;))

Hey ladies and gentleman,
bak kata Ashman, surely aku akan kata ;

"I'm BACK!"

haha ;)
benar kata dia.!

aku mempunyai beberapa sebab kenapa aku tak post new entry few days ago :)


Hati aku tergerak untuk kembali mem blogging lepas aku ushar2 blog rakan yang aku rindu.
Aku gembira dengar dia happy.
Dan aku agak sedih kerana, ntah laaa.
Namun, aku tetap bersyukur sebab dia masih sayangkan ex-GIRLFRIEND dia ;)

Kenapa aku gembira? korang akan faham kenapa setelah bace entry aku yang bertitle
"I Miss My Gay"

Semoga awak gembira sentiasa.

Kawan-kawan yang dicinta sekalian, thanks sebab korang concerned dengan aku.
Beria-ia korang tanya kenapa aku tidak akan post new entry lagi.

ni aku na jawab;

Sebab, akak aku bawak laptop pegi UiTM! Yess, aku boleh guna laptop ayah.
namun, malangnya laptop ayah mengalami kerosakan dari segi "penerima wireless" haha. (suka hati aku je cakap gitu!)
Dan, dengan confident aku pon declared la yang aku tidak akan update new story. haha :)
Tetapi, aku ingin mencuba nasib lalu aku pon cuba lah on kan komputer aku.
Alhamdulillah.
masih berfungsi komputer ini. haha :)

Okaylah. itu sahaja cerita yang ingin aku sampaikan hari ni :) hehe :)

So, Ashman, Damia, Yassin, Razi, nantikan kisah hidup aku seterusnya :)

Daaa~ Salam ;)


p/s : adushh. merah2 lah jari aku lepas ni dok taip keyboard komputer ni :)

0 comments:

Back to Top