Happy Mood :)

Hello my dear!
hari ni, hari yang sangat menggembirakan!
beberapa perkara menarikk telah terjadi pada hari ini.
Oh, correction, sangat menarikk!

Aku dan rakan-rakan main true or dare and bermacam2 lagi permainan yang perlukan kami berlaku jujur. haha :)

Sangat puas sangat2 gembira!
Hubungan silaturrahim kami semakin terjalin dengan erat.
Daripada tidak rapat langsung, hari ini, telah menjadi seperti adik beradik.
Insan2 yang dimaksudkan itu ialah Aiman dan Hanes Zhafree :)
Sangat gembira hari ini.

Oh yaahh..
Lagi satu, aku sudah dapat "ole-ole" drpada Mr Twilight. haha :)
Walaupun dia beri tanpa dia ketahui, namun, aku syukur dan gembira.
Hanya itu je bukti bahawa dia pernah wujud di situ :)
Nabila, harap awak tak kisah ye? :)

Kepada Damia, Aini, Maria, Diana, Kaizen, Aiman, Hanes, Nabila dan semua rakan-rakan yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung, aku nak sangat ucapkan, TERIMA KASIH banyak-banyak !
Because you guys made my day ! haha :)

Sumpah aku sayang korangg.
And hell yeah, SPECIAL THANKS to Damia and Hanes la kan?
Cuz korang, aku dapat "ole-ole" tu. haha :)

I lebiiuuuuu la sayangssss ! haha :DD



p/s : Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak disini..


1 comments:

Dianayusof. said...

ailebiuuuuu, haha thanks fr made my day toooooo :)

Back to Top