30/10/2009

Hari yang penuh dengan tangisan dan air mata aku.

Hilang sifat aku yang suka gelak banyak-banyakk.
Hilang sifat aku yang suka mengendeng2 dengan orang.
Hilang sifat aku yang suka menggedik.
Hilang sifat aku yang suka mengumpat.
Hilang sifat aku yang suka berborakk.

Namun, tiba-tiba, muncul satu sikap yang aku paling benci nak buat ;
Menyendiri dan bermuram.
Yeaa.
Hal ini disahkan oleh beberapa sahabat.

Aku bermuram dan menyendiri untuk cuba mengawal kesedihan hati.
Untuk cuba menahan air mata yang aku tahan sejak seminggu yang lalu.
Namun, aku GAGAL!
kerana, pada pukul 12.30 tengah hari, aku berlari ke toilet sekolah dan menangis.
Menangis seorang diri.
Aku tak nak kawan2 aku tengok aku menangis.
Aku tak nak mereka lihat aku sangat lemah!
Lalu aku menyuruh mereka pulang
Namun, ada segelintir mereka membuat andaian sendiri dan menyangka aku memarahi mereka.
Sungguh.
Aku tak pernah marah korang//
Buat lah apa je yang korang sukaa.

Tapi tidak mengapa lahh.
Air mata tu adalah jalan penyelesaian bagi melegakan perasaan yang tersimpan dihati..

Walaupun hari ini hari terakhir dia, aku tidak berpeluang langsung untuk berjumpa dan berbual dengan dia..
Walau hakikatnya, ALLAH sahaja yang tahu betapa aku ingin berjumpa dengan dia.
Aku nak sangat tengok dia tersenyum buat kali terakhir..
Aku nak sangat berbual dengan dia buat kali terakhir..
Aku cuba bergurau dengan rakan-rakan agar mereka menemani aku berjumpa dengan si dia.
Namun kata-kata aku dipandang sepi.
Tidak mengapalahh..
Mungkin tiada rezeki untuk aku jumpa dia,kan?
Walaupun ada yang mengajak aku berjumpa dengan dia, aku mengelakk.
Kerana aku tidak mahu dia tahu bahawa aku sangat ingin melihat diaa..

Takpe..Takpe..Takpe..

='))

Urm, boleh tak aku nak buat sikit speech untuk dia? Boleh kann?
Mestilah boleh.
Ini blog akuu :)


Dear cikgu!
Cikgu, cikgu tahu tak?
Saya dah lama gila adore dengan cikgu?
Lama gilaaa!
Hari pertama cikgu masuk ke kelas saya!
Alaaa. masa cikgu gantikan teacher kitaorang tuu!
Ingat takk?! Huuu ;)
Pada mulanya, saya benci cikgu.
Sebab cikgu macam kerek sikitt.
Tapi, lama-lama, ntah macam mana, boleh pulak terfallinlove dengan cikguu.
Ntah laa!
Tiba-tiba je.
Sejak dari itu, saya selalu ternanti2 matahari esoknya agar dapat berjumpa dengan cikgu!
Sungguh!
Kalau tak caya, tanya kawan-kawan sayaa! :)
Masa nak dekat hari raya, saya takut kalau bukak je sekolah daripada cuti raya, cikgu dah tiada.
Saya takuutt.
Jadi, saya buat keputusan nak kasi kad.
And, alhamdulillah.
Tercapai jugak hasrat saya.
haha :)
Then, masa nak dekat PMR tu, saya nervous gila bila kawan-kawan semua paksa suruh mengaku yang saya lah yang kasi cikgu kad raya tu.
Tapi, saya beranikan diri juga!
Lagi sekali, alhamdulillahh..
Muka cikgu tak marah or pelikk.
Malah, cikgu senyumm!
Ahh, Sangat handsome lah cikgu time tuu!
Sweet jakk! :)
And yeah. cikgu sangat baikk!
Walaupun saya tak dapat kenal cikgu dengan lebih baik, tapi saya tahu.
Cikgu baikk :) Sangat baikk :)
And ketika di camping, seriously, saya rasa itulah waktu yang terbaik pernah saya ada sepanjang tahun 2009!
Sebab saya tak sangka cikgu ada sekali.
Seronokk bila dapat tahu cikgu join.
Heee :))
Hadiah yang saya kasi pada cikgu tu, cikgu pakai tau?!
Jangan risau!
Saya tak bomohkan ponn! haha :))
Errm, Cikgu..!
Saya nak tanya, cikgu marah tak kalau saya cakap,
Saya nak terus ingat dekat cikgu?
Saya nak terus adore pada cikgu?
Saya nak terus meminati cikgu dari jauhh?
Saya nak terus rindukan cikgu dari jauh?
Boleh taakk?
Cikgu jangan marah ehh?
Sebab, saya tak nak kewujudan cikgu tu, hanya sia-sia :)
Jadi, izinkan saya,ya? Heee! ;p
Thank youuu!
Cikgu jaga diri elok2,tahu?!
Jangan nakal-nakal.
Cepat-cepat kahwin!
Cikgu pon bukan muda lagii.
Hahah :)


Okaylahhh!
Saya dah puas membebel//
Kan bagus kalau betul2 cikgu baca apa yang saya cakap ni,kan?
Hahah :)
Angan-angan kosong jee. =''((

Assalamualaikum.



p/s 1 ; Wahai keyboard, nanti aku suruh mama beli kau yang baru eh? Sebab kau dah basah dek air mata aku laaa.

p/s 2 ; still, aku masih menantikan time machine. Mana? Aku nak pinjam japp! :
'((

p/s 3 ; I Will Never Forget You, my MR TWILIGHT !!!

1 comments:

damia said...

gila panjang na mampuss !
hahaa .
tp aku tak bosan pun baca..
hahaah !!

Back to Top