4

Pelik seribu kali pelik ;)

Pelik.
kenapa eena cakap pelik?
Pelik yang eena maksudkan merujuk pada manusia zaman sekarang.
Kenapa eena cakap manusia zaman sekarang sgt pelik?
nahh.
Alasan dia mudah sgt
Sangat mudah.

Alasannya ;

Mak ayah penat2 pilih nama korang seperti Muhammad, Nur, Fatin dan sebagainya.
Tapi, mengapa anda yang dikurniakan akal fikiran dan otak ini, menggunakan perkataan ANONYMOUS or apa sahaja yang bukan tertera di Kad Pengenalan anda sebagai ganti nama anda?

Pelik tak rakan2?
Pelik kan?
saya akan sentiasa menggunakan nama saya yang cantik lagi sedap didengar ini sebagai ganti nama saya.
Ini untuk mebuktikan pada mama and ayah yang adik bangga ada nama Fatin Nur Syareena.
Sungguh.
Adik bangga :)

Terima kasih mama and ayah sebab beri adik nama yang sangat membanggakan and tak memalukan adik sampai adik akan menggunakan UNKNOWN, ANONYMOUS or BUSINESSMAN sebagai ganti nama adik :)


Terima Kasih banyak2 :)

Blog tempat saya meluah rasa.
Anda TIDAK BERHAK untuk mengutuk sesuka hati.
Faham?


p/s : mungkin dorang tak guna nama sendiri sebab malu kot dengan nama yang mak and ayah dorang bagi tu? hmm. ntah laa. :)

4 comments:

Aspio said...

anonymous la adik! teehehehe!!

damia said...

my name was blablabla .
now,my name is UNKNOWN bla bla bla .
hahhaha .

what a weird la dieorg nie .
da ade nme ltak la nme sndr .

ke pengecut ?

Anonymous said...

adakah aku salah sorang dr nye?




-businessman-

Syareena Rahmat said...

businessman , ntah laa. aku dah penat dan bosan. sejak aku berentap ngan fahimi tu, macam2 orang yang tak betul melawat blog aku. kau boleh fikir sendiri. Allah dah kurniakan akal fikiran kat kau. :)

Back to Top