0

Expect the unexpected!

Okay, first of all memang macam mengarutlah kan title aku hari ini. Tapi kalau kau peminat movie, mesti kau tahu dari mana aku dapat ayat tu.
Kalau kau tak faham, meh aku fahamkan.
Expect the unexpected adalah bermaksud Jangkakan yang tidak terjangka. Ya. maksud ayat itu semudah yang baca. ;)

Cakap pasal benda jangka-jangka ni. Kebetulannya semalam berakhir lah sebuah drama tempatan kegemaran mama saya iaitu Asmaradana!
Ye tajuk dia sangatlah mantoppp! katanya..

Apa yang boleh saya cakap, saya simpati dengan mama. Ye lah setelah sekian lama mama saya layan drama itu sanggup tidur lewat malam alih alih ending dia gitewww je yang adaaaa.

Faris lawan-lawan bagai nak rak dengan Amran tibatiba Amran ditembak oleh bininya si Faris iaitu Azizah. haishhhh. sudah dijangka lah encik cerita itu.
saya teman mama tengok semalam pun macam apa je rasa. bosan lah jugak ending dia.
but I must say, "thumbs up" and good effort lah sebab pihak produksi sanggup ambil pelakon yang macam pisang-pisang goreng yang panas-panas tu kan? :) Mesti melambung bayaran. haha :)

Takpe lah mama, disebabkan mama minat dengan Heroin dia, adik sokong je lah mama.
Next time layan cerita yang pelakon yang macam karipap pula eh mama? :D Baru layan sikit cerita tuuu :)



p/s ; Tiba-tiba rasa nak makan kuih cucur. yummy yummy! ^_^

0 comments:

Back to Top