0

Popular , Celebrity Fitness, Pizza Hut

I just went to Wangsa Walk.
Pergi kedai buku Popular.
Sangat bertuah untuk aku, aku ternampak seorang lelaki yang menantikan kedatangan kami.
Dia pekerja kedai buku itu.
Dia sangat kacak.
Sangat sangat kacak.
Nama dia Hanafi.
Dia sangat handsome.
Aku suka dia.
Aku duduk dekat situ lama-lama.
Bukan niat untuk mendekati dia.
Tetapi untuk melilau mencari2 novel yang menarik.
Akhirnya aku membeli novel yang ditulis oleh Sharifah Abu Salem.
Novel itu bertajuk Aku Cinta Dia.

Ahhh. Modal cerita aku sebenarnya ialah, aku nak cerita tentang jejaka yang aku jumpa tu.
Nama dia Hanafi.
Yea, aku ulang nama dia.
Kata aku pada diri sendiri ;

Ada jodoh, takkan ke mana.

Aku harap dapat jumpa dia lagii :)
Itu harapan aku :)



Oh yeah, sementara itu, Gimnasium kat Wangsa Walk dah bukak!
yayyy!
Ingat nak pergi.
Tapi syiqa dok berkeras kata mahal gilaa.
Haha.
Aku dah berangan-angan dahh.
Kalau lah aku pergi sana, perghh!
Confirm dpt jmpa abe-abe yang badan ada enam paket tuh.
Yang kacak-kacak ke, kan?
Manalah tahu, tang aku tengah dok exercise nak get rid 'teman baik' aku tu, tiba-tiba ada sorang dua abe badan enam paket tu tegur-tegur ke kan? haha :D
Maklumlah, Gimnasium kan wehh? haha :D
Adehhh. Berangan sampai ke Marikh.
Ke Zuhal cukup lah wehh! Heee :D
Tulah, bak kata Syiqa, nak jumpa abe-abe yang kacak-kacak, harga bayaran pon kena 'kacak-kacak' jugak, kan? HAHA :D




p/s ; Novel itu mengingatkan aku tentang Mr Kashfullah :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Itu kisah di Wangsa Walk.

Sekarang ni cerita tentang Jamuan Akhir Tahun Kelas 3 Akmal.
Haha.
Berlangsung di Pizza Hut Taman Permata.
Kenangan tadi sangat seronokk.
Aku having fun betul tadi.
Ahh yeah, kepada Mazreena and Adilah, thanks sebab korang ber-ia-ia nak adakan jamuan ini! :)


Pictures of the day ! :)


Berbaris dulu ye menanti makanan? aha :D lapar sudaa. tertera di wajah Damia ! :D


Yeah, Haikal gelak besar. macam dia sorang je ada gigi,kan? Ngeee :D


Oh yeah, oh yeah. fareez bukan main lagiii. haha


Yeahh. Ini Teacher Maheran ! :)



Oh yeahhh ! Di Archade ! haha :D
From left ; Adilah, Maizurah, Mazreena, Iman :)



Kitaorang jumpa Mat Kacau lah wehhh! Haha :D
Well, Kaizen memang x reti tangkap gambar,kan? haha :D
It proved lah weh. haha


Actually gambar banyak lagii.
But I'm too lazy to upload those pictures lahh.
haha :D
So, kalau nak, request,eh? aha :D


p/s ; oh yeahh ! Hari yang Indah,kan kawan-kawan? :)

p

0 comments:

Back to Top