2

Anda,

Aku sangat sangat terasa dengan kau.


Cukup untuk kau tahu satu perkara itu dengan jelas.



p/s ; KAU di sana, tak perlu teka siapa yang aku maksudkan. sebab KAU tak kenal.

2 comments:

damia said...

sekarang kau rasa ape aku rasa .

*blushing*

muaahahhaaa !!


woii!!
budak tuh kan , die kate die mintak maaf gila kat kau ! die rasa sgt bersalah ! kau amafkan die yee ?
kesian pulak aku tgk die weyy .

FNSyareena said...

BLAH! dia dah buat aku terasa, dengan merahsiakan sesuatu yang agak penting bagi aku, then boleh plak an buat muka tak bersalah tipu aku. fikir aku tak tahu lah yang dia tipu aku? Padan muka dia. biar dia rasa ! grrrr Kau tak yah nak backing2 budak tu. aku nak je cincang2 kepala budak tu then masak asam pedas!!

*lalalalalala*

Back to Top