2

Junjou Romantica a.k.a Pure Romance :)

Hello buddy!
Hari tu, pergi Wangsa Walk.
AGAIN.
Pergi dengan Syiqa.
We met Farid Kamil, Lisa Surihani and Aqasha.
And I bought dvd.
Anime lah kan? apa lagi. haha :)
DVD tu bertajuk Junjou Romantica.
Kedai tu jual dengan separuh harga.
And, dengan harga rm19.90, aku dapat beli cerita tu dengan dua season. :)



Oh My GOD!!

Cerita tu sangat lah lucah.
hahaha :)
It's about gay life-style. haha :)
Bukan gay yang happy tu.
But, homosexual. haha :)
Serious.
Cerita pasal kehidupan lelaki-lelaki yang minat pada lelaki.
and of course, ade scene-scene yang korang suka la kann?
And hell yeah, they do "that" with their boy-partner lahh. haha :)

And aku tak tahu kenapa, aku suka cerita tu.
And hell yeah again, sebab watak2 dia lukis, SERIOUS HANDSOME GILA GABAN wehh!!!!
(uhh, korang yang kenal aku je yang tahu perangai aku yang satu ni.huhuhuh)
Hahaha :D
Aku takde lah nak cadangkan korang supaya tengok cerita ni.
Tapi kalau agak-agak nak lebih memahami kehidupan lelaki macam ni, tengok lah.
And for sure lah aku TAK KAN BAGI KORANG PINJAM AKU PUNYA kan?
Aku sayang kott.
Cukup lah komik yang aku sayang gilagila menjadi rosak setelah bagi orang pinjam. huhuh

And hey guys, bila tengok cerita ni, aku teringat member aku yang gay tu.
Ingat lagi tak post aku pasal dia tu?
hah?!
Tak ingat dahh?
Tekan ni.
Huhuh
Harap dia sihat2 je kan? :)

Okay lahhh
Aku tak dapat nak luahkan dengan kata-kata betapa suka nya aku dengan cerita ini.
Mungkin kerana aku teringin nak tahu bagaimana kehidupan lelaki seperti ini,kan? :)

Hee. okaylahh!
See you guys next time ! :)

Salam :)

EH! Sekejap! Nak cakap! Kalau korang ada apa-apa cadangan tentang anime-anime yang menarik untuk ditonton, inform2 lah ehh?! :)

Chowwww! :)





p/s ; post kali ini bukan berniat untuk mengaibkan sesiapa. cuma nak berkongsi perasaan betapa aku suka anime ini :)

2 comments:

damia said...

aku nak datang ahh umah kauu !
leyy laayn cerita nie !

wowww !!
mstiii besttt kan!!

hahhaha !!
*gelak dengn penuh kesetanan*

Syareena Rahmat said...

hahahaha! Mesti lah best! Kau datang je lah rumah aku! Aku tak de hal! Haha. asalkan inform aku dulu. Ngeee :D Supaya aku boleh siap kan mood mood yang diperlukan. WAHAHAHAHAHAHAHAH!

Back to Top