0

Cerita Hidup.

Aku ada jumpa seorang jejaka ini punya blog. Punyalah aku respect dengan hamba ALLAH seorang ni. Kreatif amat lah mamat seorang ini.
Aku tak adalah kenal dia ni seperti mak abah dia kenal dia.
Since aku pun dengan tak TERsengaja nya buka blog dia kan?
Kemudian, jari-jemari aku dengan liuk lentoknya menekan tetikus untuk mencari facebook bagi jejaka tersebut.
Tibatiba wah wah wah, aku terjumpa lah beberapa gambar yang aku rasa memang kena dengan selera anak muda mudi zaman sekarang ini di album gambar jejaka tersebut.

Jadi, aku lampirkan sekali beberapa keping gambar yang aku cilok daripada facebook dia tu.
Sila jenguk gambar-gambar dibawah ini ye adik adik manja sekalian? :)












Aaa, rasanya tak perlu kot aku credits dekat dia since dia memang sudah memacak sign dia kan? heheh.
Tapi, rasa macam tak sopan jika aku buat sebegitu. Jadi, Encik Zackzukhairi, saya berterima kasih atas gambar2 tersebut yang saya ambil secara anda tidak sedar daripada akaun facebook anda. ahaa. Ternyata anda memang hebat. ahaaa :)
Oh, saya suka juga video video yang telah dibuat anda dan Kedaikreatif!
Encik, memang kreatif lah. Saya suka. Kawan saya pun suka. Mak Ayah saya tak tengok lagi.
Nanti kalau ada masa saya kasi dorang tengok okay?
Err, nenek saya pula sekarang ni sibuk memasak untuk berbuka. Jadi, dia mungkin tidak ada masa.
Nanti lah, ada kelapangan saya kasi dia tengok juga video video tersebut.
Tahniah eh Encik? ;)
*melalut lagi eena, melalut lahh.* -__-


Mood ; pujipuji orang. harap hidup bahagia. amin :)

0 comments:

Back to Top