3

Kanta lekap.

Hari ini kali pertama saya memakai kanta lekap!
Hooray! Kalau kau, kau bangga tak? Haha.
Saya sangat bangga. Okay, saya tidak kisah andai awak ingin kata :-

1) Kesian dekat dia ni. Haishh.
2) Laaaa. Baru nak rasa ke?
3) JAKUN GILA KAU WEHHH!
4) Ada aku kisahh? =,=

HAHAH!

Sungguh lah awakk. Saya tak kisah awak nak cakap apa pun. Haha ;)
Sebab memang betul laa saya baru pertama kali nak rasa ada benda sejenis plastik yang berbentuk melengkung yang ada kaler melekat dekat mata sayaa. HAHA :)


Tapi kan..... Kisah sedih menyayat hati berlaku.....


Hati sedikit hancur apabila yang diharapkan jadi seperti ini :






HAHAHAHAHAHA!
Tak nyempat nyempat! Tengok tu!
Betapa rakusnya sayaaa! Bukannya nak tukar baju dulu kee, Mandi dulu kee, Hilangkan segala belengasdan minyak dan juga melekit dimuka kee.
Ini tidakkk. Terus menepek kanta lekap itu di mata.
HAHAHA :)

Baiklah rakan-rakan.
Saya dah selesai menayang kanta lekap sayaa.
Jadi, selamat bergelak ketawa lah ehh?
Daaaaa~ x]



*Tatap mata saya puas-puasssssss! x]


p/s ; beberapa ketika selepas ini, nak beli yang kosongpower laaa. oleh bergaya dengan cermin mataa, Haha ;) Doakan duit saya masyukk yer? Ahaaa ;)

3 comments:

Puteri Sepi said...

awak tau x, bila awak pakai kanta kesukaan awk tu, awk nmpk lebih MATURE??? ahaks. pasni confirm org akan kata saya adik! hahahaha

FNSyareena said...

Awak, awak jangan la perasan sangat! Tolong lah awakk! Jangan perasan sangat tau? Saya tetap mudaa. Haha ;)

sWeEtdARLiNG said...

Salam Tuan Umah,

Pemberitahuan, saya dah bertukar bloglink yang baru... http://sw33tdarling.com.. anda dijemput, silalah berkunjung

Back to Top