2

Alhamdulillah ;)


Conversation yang sangat membuatkan hari dan juga hati aku berbunga-bunga ;)


E ; cikgu! kitaorang nak berniaga ni. Kira kalau cikgu beli, cikgu macam membantu BKP jugak laaa.

F : jual apa?

E ; button comel comel. ada manchester united punyaa! beli laa cikgu. ;)

F : bak laa sini.

------------------------

E ; cikgu tengok2 lah dulu. beli lah cikgu. murah je RM2 je. Kalau dekat luar 2 Rm5. mahal kan?

F ; yeke? ni RM0.50 jee! awak kata ada manchester united!

E ; alaa tu cikgu L dah beli laaa.

F ; awak bohong.. menipu..!

E ; alaaa. tu strategi lah cikguu ;)

------------------------

E ; alaa beli lah cikgu. ahah, tu ada spongebob tu. comel! ambik lah tuu.

F ; ha'ah. macam awak laaa.

E ; ahaa! saya tahu saya memang comel. saya tahu tu.

-----------------------

E ; kalau cikgu beli, cikgu boleh letak dekat bag. kan comel. saham cikgu naik! nanti orang cakap "ehh! dia letak benda comel tu dekat bag laaa!"

F ; makin turun ada lahhh

E ; eh, naik lah cikgu. perempuan sukaa!

----------------------

E ; woahh! ambil 1 malaysia punya. semangat patriotik betul!

F ; .......

E ; Terima kasih cikgu! terima kasih! ;) nanti mengajar elok elok ehh?

Cikgu I ; awak tu yang belajar elok elok! cikgu2 ni semua dah habis dahh!

E ; haha! yeahh! dah belajar elok elok lah ni cikgu! ;)

---------------------

F ; ehh! ni dah tercabut!.

E ; hah?

F ; senyum sambil geleng-geleng.

E ; oh. okay okay. saya gelak. ha ha ha. ;)


---------------------------------

Alhamdulillah! Akhirnya ALLAH makbulkan doa aku.
Alhamdulillah. Aku bersyukur sangat-sangat ;)
Bukan sahaja kerana aku dapat membantu Diana.
Namun kerana doa aku dimakbul ALLAH :)
Alhamdulillah, Terima Kasih Ya ALLAH :)
Aku bersyukur ;)

2 comments:

Dianayusof. said...

HAHA seriously aku cuak time dia cakap tercabut tuuu -__- Sengal sengal gak an cikgu ni x) HAHAHA

Syareena Rahmat said...

Diana, Diana, ntah ntah an betul2 tercabut wehh. Sebab aku ada nampak cikgu Loga cakap somehting! then dia pandang cikgu loga and dia senyum and dia geleng kepala. aku risau jugak kot2 betul2 tercabut ke en? haha ;)

Back to Top