3

Tanya Pada Siapa by ANGELIKA lyrics

Lagu nie , first2 i dgr kat page myspace MAL (Angelika) . Then ,i asked him

"lagu kat page u tuh yg tanya2 pokok2 tuh lagu ape?"

then die jawab

"lagu band i. tanya pade siape. nape?"

nothing la Mal. just asking,dude! (ta send ni pon. haha.)


just nine words ; huwarghh ! sedap gilak weyh ! daku suka gegilak ! bravo la weyh ! hehe ! :D

kalau nak dengar lagu tuh macam mane , dgr la kat page myspace Mal (Angelika) uh . itu pon, kalau ade lagi laaa lagu uh :)


Myspace Mal (Angelika) ; www.myspace.com/390725960

Ney Lirik Lagu tuh ! :)




Tajuk : Tanya Pada Siapa
Penyanyi : Angelika




*Tanya sama pokok , Kenapa bergoyang
Nanti pokok bilang , Ada monyet yang goncang
Lagi-lagi duka , Lagi-lagi lara
Kau katakan aku yang mula semua

Oh kau telah mencuri seluruh hatiku
Dan kini ku minta kau pulangkan semula
Kerna ku tidak mahu cintaku dimiliki
Orang yang tidka mengerti

1,2,3 langkah kita bermula
4,5,6 siang tanpa kelam
7,8,9 kau kuibarat intan
setia mentari terus menerangi

@Hari demi hari masa lemas terjalan
Sinaran mentari seakan bosan
Kau kata ku tak setia , Ku bilang kau gila
Hubungan kita ada yang tak kena

#Antara oh lelaki dan wanita yang bercinta
Bila cinta tak sekata , siapa yang harus disalah

Ulang * (2x) , ulang @ , ulang # , ulang * (2x)


Antara Oh lelaki dan wanita yang bercinta
Bila cinta tak sekata kita mula bertanya
Kenapa , mengapa.. kenapa oh mengapa
Siapa yang harus disalah

Oh.. Kau tlah mencuri
Oh Hatiku , pulangkanlah
Oh semula, ku tak mahu
Oh cintaku , kau miliki

Oh kao telah mencuri seluruh hatiku
Dan kini ku minta kau pulangkan semula
Kerna ku tidak mahu cintaku dimiliki
Orang yang tidak mengerti..







Angelika :)

3 comments:

biyan said...

suka lagu nih jgk . but first dgr dkat page a'an buda baik tuh ;DD

syareena said...

biyan , haha ! yeah . lagu ney besh ! kan kan kan ? ngee ! mereka ROXK ! :)

khairilhusni said...

yeahh.. 1st time dgr, terus layan.

http://rapidshare.com/files/182517392/Angelika_-_Tanya_Pada_Siapa.mp3

Back to Top